home profile affiliates Soundcloud Tumblr

Welcome To My World
Music
Let's listen



Contact Me
let's be friend. If u do all, I'll do all to u too! But remind me ok?

: Adah Tratata
: Shu Jimmy
: aredahnd@gmail.com


Chatting
Leave a message



P.M.K
There're missions to do
Mission 1 : Chat
Mission 2 : Greet
Mission 3 : Smile
Mission 4 : Salute
Mission 5 : Wave
Mission 6 : Talk
Mission 7 : Message
Mission 00 : Lie

Archieve
click me
Choral Speaking Competition and St. Andrew
~ Our Night, It's Girls' Night ~

Award
Blogger Creative


Second Place in
First Segmen : Fill in The Blank



No Title
Sunday, April 6, 2014 | 0 comments

Hyper Act - Hanya Aku

Dihuni rasa rindu
Hanya ku yang mencari

Rembulan masih ada

Mungkin seketika
Walau ku bahagia mengejar bayanganmu
Tak mungkin ku beroleh saat indah bersamamu
Hanya aku


Dingin rasa kasihmu

Bagai bintang bersemi

Rindu janji bicara
Kekal selamanya
Walau sekadar mimpi
Tak pernah ku peduli
Selamanya kan ku pasti merindui dirimu
Hanya aku

        LOL... Lirik ni asyik replay dalam otak aje... Kah kah kah... Phuii! Sejak bile aku layan jiwang-menjiwang ni? Tapi sedap jugak lagunya... Berita hari ni sangat mengejutkan, tapi bila aku dengar boleh diterimalah sebab aku dah biasa. Bukan pertama kali pun. Walaupun ade sesuatu unpleasant dalam hati. Tu yang aku benci sebenarnye.... Harap dapat dilupakan... Cakap je nak lupakan, nak lupakan. Tapi hasilnya? Nothing. Terus cancel, daripada tak nak pindah, terus rase nak pindah tahun depan...

Labels:

newer
older